HOPPADE MED ANNIE!

hej ;)
tänkte berätta lite om igår, aja, annie var iallafall här :D vi red prille, hoppade på täckten:)
hoppade kanske 70 ;) haha annie ramlade av! :) kommentera om ni vill veta hur :)
sen hoppade vi barbacka och barbacka utan att hålla i oss och hoppade! hahah :D
och idag ska vi hyra häst i sjöbo ;) har jag glömt att sagt att vi ska göra det hela veckan? :s
hah ah men iallafall, i måndags när vi hyrde hoppade vi inne :) hoppade ungefär 1 m :) jag hyr catja & thure!
och igår hoppade jag på thure, haha det gick inte så bra, men lite iaf, alltid när jag rider honom så jävlas han hela tiden med mig, :p men sen när nån annan kommer på då är han så snäll så :) haha goa han!
aja, idag ska vi rida också :) uppe på banan :)
juste! snart kommer annie hit! :D
OCH JUSTE! VI HAR KÖPT EN VALP! !!
hon är världens sötaste (och nadja) våran första riktiga hund tsm!
hon heter sally! ♥
aja men nu ska jag växla mig till facebook !
P & K

Kommentarer
Postat av: Natalie

du & jag livet ut!

det stämmer allt du skrev älskling!

jag kan inte enns beskriva med ord hur mkt dy betyder..och kommer aldrig kunnna det heller! men du betyder mest, det ska du veta!

min bara min älskling!

en stor puss på dejj älskling!!!!! :* <33333333333333333333

2011-07-20 @ 13:02:04
URL: http://natalieebystrom.blogg.se/
Postat av: Natalie <3333

hur ? ;p <333333

2011-07-20 @ 13:02:15
URL: http://natalieebystrom.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sjukt fina bilder du har på din header! :)

och grymt att du har en röd hjälm! :D

2011-07-24 @ 12:20:34
URL: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0