JÄVLA STUGAN!!

hej, nu blir jag riktigt förbannad på den dära stugan! , den har gjort så jag inte kan blogga, :@
men nu ska vi inte åka dit! vi har vare där så mycket för att vi renoverar! men nuså! förlåt så tusen gånger mycket. men ni vet ju varför.
idag/nu har/är jag med wilma :) vi har ridit och jag har flygit av som vanligt! det var nån som sköt på skjutbanan och åringen flög! sen dök jag! :) och plus att jag hålla på flyga rejält lite innan också! vi red barbacka! och så gick vi ner för en brant backe, och sen när det började bli plant så började båda två och galoppera iväg och bockade, bockade, bockade & bockade, och jag hörde wilma "häxan sluta, haha häxan sluta, hahahahah" medans jag försöker hålla mig kvar, sen när vi äntligen får stopp på dom så sitter både wilma och jag fram vid öronen! hemmmm, trevligt :)ah herregud, jag var så sjukt nära att flyga av! jag hängde på halsen! och sen bockade han ett jä
ttestort språng så jag hamnade fram vid öronen och fick stopp på han! så nästan 2 ggr! :D ASNÄRA!
P & K

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du vann min bloggtävling! Grattis! Om du vill gästblogga får du skicka ett mejl till mig så publicerar jag det :)

2011-08-20 @ 21:42:56
URL: http://amandaking.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅKLART! :D <33333333333333333333333333

2012-02-08 @ 19:58:02
URL: http://mollyhaggqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

awwwe tack! <3 :(

2012-02-13 @ 21:30:51
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0