KOMMER BILDER SÅ FORT JAG KAN!

hej :)
idag har jag varit med annie ! vi hoppade prille idag och det gick super! vilken enorm skillnad på häst alltså! ♥
hoppade kanske upp till 60-70 bara, hoppade ju lite igår också, så är han ganska gammal, fasst det märks inte ett dugg!
vet ni en sak? VI SKA SKAFFA EN VALP! ♥ HAHA
vi har ringt på en, och vi skulle höra av oss, sen ringde vi på en till nyss, men dom svarade inte! :/
Juste! annie & jag knäppte lite bilder igår när vi tog lite små skutt! har inte fått dom än, eller jo juste! annie glömde sin kamera här idag, kan ju ladda över dom nu ;) så ni får nog dom senare ikväll eller imorgon!
hoppas jag får göra det annie? fasst det borde/tror jag att jag får.
Imorn blir det dels hyrning med annie en vecka! , superkul! , jag ska ha catja & thure och lite Dunder :)
ska bli super! ♥
nu har jag varit duktigt och skrivit mycket va? , men bara för det så får ni kommentera och besöka mer!
P & K
bild på mig och älskling, ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: inte för att det spelar någon roll, men hööks är återförsäljare av riders company.... och ja jag har den nyaste hööks tidningen....

2011-07-17 @ 20:03:30
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0