RIDNINGEN 24 JUNI

hej, glömde uppdatera igår kväll, men vi var ju på folketshus och hade bröllopsfest!
red iallafall igår, lite markarbete! , gick super! blev inge fotografering..hade ingen fotograf :/ ..
men idag ska jag rida prille igen, vet inte riktigt vad jag ska gö :)
tänkte lägga ut en bild som jag gjort på paint, på min övning igår !
haha kung bild!
men det som jag gjorde med den hära övningen var mest i galopp! men att man kortar och länger stegen imellan bommarna!  jag fick in 9-10 språng däremellan med min maxade-Dponny när jag kortade galoppen, och 4 när jag ökade, osv.!
superbra lyd övning =)
P & K

Kommentarer
Postat av: emilia

Sv: ja det kan jag göra.. vad heter du? haha

2011-06-25 @ 14:18:25
URL: http://milanias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0